Din ciclul: cum sa faci un client multumit?

Buna seara,

Cum sa faci un client multumit? Ai toate sansele: il intrebi, incerci sa ii dai variante, il asculti, ii dai informatii, intr-un cuvant: comunici cu el.
Dar cum sa multumesti toti clientii? Nu ai nicio sansa. De ce? Pentru ca fiecare are alta prioritate: pentru unii clienti conteaza pretul, pentru altii conteaza calitatea, pentru altii comunicarea, pentru altii discountul oferit, altii se asteapta sa le rasplatesti fidelitatea, unii asteapta reducerile, altii prefera noutatile….

Asadar, e foarte greu sa multumim toti clientii.

In acest an, ne-am propus sa imbunatatim “Politica de discounturi”.

Am inceput cu reducerea costului de transport: 13 lei oriunde in tara, indiferent de metoda aleasa (Posta Romana sau Curieratul Rapid).

Apoi, am continuat, dupa cum urmeaza:

1. 10% discount la comenzile peste 800 lei. Nu avem cum sa nu apreciem astfel de comenzi si nu avem cum sa nu le…rasplatim cu acest discount.

2. 5% discount incepand cu cea de a 5-a comanda, procentul crescand cu cate o unitate pana la a 10-a comanda, cand devine 10%. Rasplatim fidelitatea!

3. Discount-ul se aplica numai produselor care nu fac obiectul altor promotii. Nu putem sa aplicam doua reduceri. E ca si cand ne-am pune streangul de gat! Si nu cred ca vreti….
Asadar, produsele care sunt deja la reducere, nu vor mai primi o alte reducere.

4. Discount-urile nu se cumuleaza. Se va aplica intotdeauna discount-ul cel mai mare. Ce inseamna asta? Daca esti client fidel si te afli la cea de-a cincea comanda, conform noilor discounturi, primesti 5% reducere la produsele cumparate (doar la cele care nu au deja reducere), dar, daca ai comandat in valoare de 800 lei, primesti 10% reducere.

In afara de politica de discounturi, ce mai facem pentru clientii nostri?

Aducem noutati, facem reduceri, facem concursuri, raspundem la mesaje, facem comenzi speciale, avem rabdare, suntem atenti la cererile lor…

Ce ne mai propuneti?